niedziela, 27 marca 2016

INFORMACJA ! ! !

Hejka :3
Mam taką małą wiadomość, która chyba nie okaże się dla Was zbyt przyjemna... Postanowiłam, że zawieszę to opowiadanie do czasu wakacji. Co będzie potem? Czas pokaże. Mam nadzieję, że jeszcze do tego wrócę, bo nawet nie wiecie ile radochy potrafi sprawić pisanie takich kompletnych głupot. Ale ostatnio nie mam na to czasu. Po prostu nie.
W takim razie... Do wakacji! No chyba, że zmienię zdanie i już wcześniej odwieszę (?).
A tymczasem zapraszam tych, którzy jeszcze nie zapoznali się z moją normalną twórczością na TO OPOWIADANIE. Czy Turniej Czterech Skoczni padnie łupem mordercy? W roli głównej: Hayböck, Stoch, Forfang, P. Prevc, Kraft, Murańka, Kot, Ziobro, Freund i inni. Serdecznie zapraszam!
Pozdrawiam i do następnego! ❤

12 komentarzy:

  1. Ale jak, dlaczego? nope! przez tę nienormalność to jedno z najlepszych opowiadań jakie czytałam. Czekam do wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda :( ale Cię rozumiem. Ja czasem nie mam czasu na napisanie rozdziału na jednego bloga, nie mówiąc już o dwóch ;) Czekam do wakacji w takim razie :D Pozdrawiam :*
    PS: weny życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana z ogromną przyjemnością informuję Cię o nominacji twojego bloga do Liebster Blog Award :)
    http://zaginionawsrodskokow.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award_19.html
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie nowy rozdział? :((((((((

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciąż czekanko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisz coś i spraw by 2020 był choć odrobinę lepszy :c

    OdpowiedzUsuń